12/09/2008

Música. Episodio 1: A guitarra española

Nesta a miña segunda entrada adicareilla a unha das miñas aficións favoritas: a música.
E como penso facer máis entradas deste tema, hoxe vou empezar con unhas peziñas de guitarra española.
Sei que seria pecado nun empezar  con o trombón pois e o meu instrumento,pero se non as poño hoxe non me volvería acordar(fuji sei que me vas decir algo si ves isto).
Hai van:
Asturias, do maestro español Isaac Albeniz:


Recuerdos de la Alhambra de Francisco Tárrega:


Entre Dos Aguas de Paco de Lucía


Máis dun vai pensar que menudo español é este,pero nun é así.

Non me lio máis.
Saudos


1 comentário:

Fer Trombón disse...

Así, sen electricidade nen nada?
en fin... ensinalles música para que che saian cordeles..
:)
é broma, boa selección aínda que cortiña de máis nonsi